Thursday, February 11, 2010

Dah Balik bercuti...

Hmm sebenarnya dah dekat 2 minggu dah aku balik dari Hong Kong dan China tapi tak sempat nak update blog ni dengan gambar2 dari sane..sebab sehari balik dari china aku demam sampai takleh bangun badan pun lemah.Aku rasa kan mesti sebab kat sane cuaca sejuk dah seminggu aku kat sane pastu baru je balik aku terus berjemur kat tengah panas bukanya apa customer aku nak ambik perfume dia direct dari aku ..sebelum jumpa customer aku tu aku dtg awal so aku pun parking keta kat parking lot yg kat tengah2 panas tu tunggu customer aku sampai masa tu pnyalah panas hah! ambik aku pas tu balik rumah aku pening kepala teramat sangat pastu takleh bangun sampai la adek aku anta pain killer..baru lega skit tapi still tak larat jugak..hmm dah demam sampai 4 hari aku tak lalu makan lak masa demam tu cuma boleh makan roti je sekeping sebelum makan ubat sudahnya pas demam aku kena gastrik la plak pedih je perut hissh lemah betul body aku ni..tu lah dia ceritanye kisah aku ni sampai tak larat and lemah nak update apa2 kt blog aku ni..ari ni ada energy skit sebab sakit perut dah kurang tu lah nak update skit cerita kat blog aku ni..cuma aku rasa bersyukut ke hadratnye sebab selamat pergi dan balik dari China Aminn...

No comments:

Post a Comment